Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ROCKN COKE YAVAS YAVAS AGIRLIGINI KOYUYOR SİMDİDE KORN VE OFFSPRİNG

  • SoulForged • 28 Mayıs 2005 14:55 • #468958
    Ben orda gorevli olmasam giris bedava ustune de para almasam adımımı atmam ama is icabı iste kluse de girip resim de cekilebilirim ama deymes ki o adamlarla cekilmeye :)
  • KaAaN • 28 Mayıs 2005 14:58 • #468960
    calısanlar senin gibi pek memnun degil ama izliyici olarak baya eglenceli bi yer soulforged neden bu kadar karsı cıkıyorsununz ki anlamıs degilim hala tamam popcu geyiği dönüp gidiyor ama gelen türk gruplarıda mı kötü
  • C-None • 28 Mayıs 2005 15:02 • #468962
    sanırım türkiyedeki en iyi festival olma yolunda gidiyo rock'n'coke. ama harbi bi karmaşa hakim olaya. kimleri çağıracaklarını şaşırmış gibiler.
  • KaAaN • 28 Mayıs 2005 15:06 • #468963


    adamlar geniş bi kitleye ulasmak istiyorlar ilk yıl ikigünde 75000 gecen yıl 110.000 kişi gelmiş bu yıl 150.000 tahmin ediliyor bu 2yıl önceki rakamın 2 katı büyümesi demekkir bu kadar hızlı büyüyen bir festival cok zor galiba ya cok iyi sponsor bulmaları lazım ki basarabilsinler ama umarım bunun gini birsürü festivalimiz olur
  • C-None • 28 Mayıs 2005 15:18 • #468966
    lunapark

    haklısın. gidersem tek sebebi de zaten şahane bir festival ortamında lunaparktaki herşeye binme isteğim olur:)) geçen sene vardı lunapark olayı bu senede olur umarım.
    ama cidden çok iyi bir festival olayı türkiye için. keşke adam akıllı grupları falan çağırsalar iyi olurdu. kurduğum cümledeki anlatım bozukluğu düzeltilemeyecek boyutlarda.:)
  • dexter_holland • 28 Mayıs 2005 15:22 • #468967
    lunapark

    ya anlamıyorum niye pop deyip duruyorsunuz gruplara. adamların death getirtecek hali yok. sonuçta metal festivali değil bu. bence getirbilecekleri en iyi grupları getirtiyorlar. zaten offspring yeter de artar benim için :):):)
  • da hui • 28 Mayıs 2005 16:04 • #469010
    lunapark

    Evet, offspring'i ben de severim sanırım onlar için gidecem. Adamların Death'i getirmesinde bir sakınca göremiyorum? Ama destiny's child ve benzeri grupların gelme ihtimali var(İĞREEEEEENÇÇ!!! HAYIIIR, OLAMAAAZ!!). Düşünüyorum da: ben o kadar parayı bayılıp Offspring için festivale gidiyorum ama bundan nefret ettiğim şarkıcılar da para kazanıyor... Hoppidi tipler geliyor rock festivaline vs. Gerçekten felaket.
  • dexter_holland • 28 Mayıs 2005 19:56 • #469095
    lunapark

    ya, acaba dexter holland'a sarılabilir miyim bir yolunu bulup?
  • Noryth Aquanum • 28 Mayıs 2005 20:00 • #469096
    lunapark

    Gelmiyor mu bu sene "50 cent" ;)
  • ADIO • 28 Mayıs 2005 23:49 • #469166
    ...

    yaa bunlar yalan yaaa...

    ilk sene ordaydım..toplasan 10.000 kişi vardı 60.000 dediler...

    geçen sene gitmedim,iyi ki gitmemişim, daha çok insan var olduğunu dream tvden gördük.. ama 110.000 kişi ve ya 75.00 kişi de değil bu..olamaz..

    bu sene baya kalabalık olacak,150.000 olmaz ama öndekiler ezilecek ama orası kesin...