Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ROCKN COKE YAVAS YAVAS AGIRLIGINI KOYUYOR SİMDİDE KORN VE OFFSPRİNG

  • da hui • 28 Mayıs 2005 16:04 • #469010
    lunapark

    Evet, offspring'i ben de severim sanırım onlar için gidecem. Adamların Death'i getirmesinde bir sakınca göremiyorum? Ama destiny's child ve benzeri grupların gelme ihtimali var(İĞREEEEEENÇÇ!!! HAYIIIR, OLAMAAAZ!!). Düşünüyorum da: ben o kadar parayı bayılıp Offspring için festivale gidiyorum ama bundan nefret ettiğim şarkıcılar da para kazanıyor... Hoppidi tipler geliyor rock festivaline vs. Gerçekten felaket.
Bu konunun tüm mesajları