Evet, offspring'i ben de severim sanırım onlar için gidecem. Adamların Death'i getirmesinde bir sakınca göremiyorum? Ama destiny's child ve benzeri grupların gelme ihtimali var(İĞREEEEEENÇÇ!!! HAYIIIR, OLAMAAAZ!!). Düşünüyorum da: ben o kadar parayı bayılıp Offspring için festivale gidiyorum ama bundan nefret ettiğim şarkıcılar da para kazanıyor... Hoppidi tipler geliyor rock festivaline vs. Gerçekten felaket.