yaw arkadaşlar yeni gördüm gözlerime inanamadım ya...
kurban en yeni klibiyle kraldaydı.
da ben şimdi ağliim mi güliim mi onu çıkaramadım.
1.Kral gibi bir aptal müzik kanalının böyle klipler vermesi için acaip sevinilebilinir.
2.kurban gibi bir grubun popüler kültürün bir parçası olma yolunda para ve emek harcaması için ağlanılabilir.
ama tabi işin iç yüzünü falan bilmiyoruz. belki de kral da böyle salak klipleri yavaş yavaş bırakıp türkiyenin dream tv si olma yolundadır da bizim haberimiz yoktur..