Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

kurban kralda mıydı neydi? Yoksa hayal mi gördüm...?

  • dEppİŞikK • 28 Mayıs 2005 19:10 • #469079
    yaw arkadaşlar yeni gördüm gözlerime inanamadım ya...
    kurban en yeni klibiyle kraldaydı.
    da ben şimdi ağliim mi güliim mi onu çıkaramadım.

    1.Kral gibi bir aptal müzik kanalının böyle klipler vermesi için acaip sevinilebilinir.
    2.kurban gibi bir grubun popüler kültürün bir parçası olma yolunda para ve emek harcaması için ağlanılabilir.

    ama tabi işin iç yüzünü falan bilmiyoruz. belki de kral da böyle salak klipleri yavaş yavaş bırakıp türkiyenin dream tv si olma yolundadır da bizim haberimiz yoktur..

    zaten aksini düşünmek bile istemiyorum


    yoruumlarınızı beklerim...
  • Noryth Aquanum • 28 Mayıs 2005 19:13 • #469080
    hiç şaşırmam öyle birşey varsa...
  • paradigm_shift • 28 Mayıs 2005 19:27 • #469082
    kurban kral tv ye para yedirmez..bunu bilir bunu söylerim,belki yanlışlıkta bi rock çı eleman karışmıtır kanala..:)
  • dEppİŞikK • 28 Mayıs 2005 19:31 • #469085
    inşallah arkadaşlar
    daha ne olsun da bi eleman bütün kanalı etkileyemez sanmam...
  • pUnKeR • 28 Mayıs 2005 20:55 • #469103
    arkadaşlar uzan holdingin mallarına el kondu ve bunların içinde kral tvde var.o yüzden kral devlet yönetiminde ve artık klipler parayla dönmüyor..
  • superman • 28 Mayıs 2005 21:44 • #469114
    haydaa,sanki daha önce çıkmıyo muydu kurban kralda.çıkıyodu.pentagram da çıkıyodu.
  • mor_ve _ötesi • 28 Mayıs 2005 22:09 • #469118
    siz mor ve ötesine b.k atadurun bakalım toz konduramadığınız kurban da mı var kralda?yoksa kurbanda mı sizin deyiminizle popüler kültüre yakınlarmaya başladı albüm satılsın diye ha?
  • josf_in • 28 Mayıs 2005 22:12 • #469119
    aman allahım
    bende kralda gördüm!!!!!
  • superman • 28 Mayıs 2005 22:14 • #469120
    ulan kıçınızn üstünde popüler kültür bilmem ne kültür diye sallamak kolay,nedir popüler kültür ne değildir onu bile söyleyemezsiniz.kral da çıkınca pop kültür,çıkmazsa değil.oldu...

    ayrıca pop olmayan iyidir de çoook yanlış bi düşünce.
  • sdqantaris • 28 Mayıs 2005 22:33 • #469126
    ama tabi işin iç yüzünü falan bilmiyoruz.


    İşin iç yüzü hakkında doğru bilgiye sahip değilsek konuşmayalım boşa. Ne sen ne biz.

    yoruumlarınızı beklerim...


    Yorumlarımız çok da sağlıklı olmaz, yukarıda söylediğim nedenle.

    Onur