-
yaw arkadaşlar yeni gördüm gözlerime inanamadım ya...
kurban en yeni klibiyle kraldaydı.
da ben şimdi ağliim mi güliim mi onu çıkaramadım.
1.Kral gibi bir aptal müzik kanalının böyle klipler vermesi için acaip sevinilebilinir.
2.kurban gibi bir grubun popüler kültürün bir parçası olma yolunda para ve emek harcaması için ağlanılabilir.
ama tabi işin iç yüzünü falan bilmiyoruz. belki de kral da böyle salak klipleri yavaş yavaş bırakıp türkiyenin dream tv si olma yolundadır da bizim haberimiz yoktur..
zaten aksini düşünmek bile istemiyorum
yoruumlarınızı beklerim...
-
hiç şaşırmam öyle birşey varsa...
-
kurban kral tv ye para yedirmez..bunu bilir bunu söylerim,belki yanlışlıkta bi rock çı eleman karışmıtır kanala..:)
-
inşallah arkadaşlar
daha ne olsun da bi eleman bütün kanalı etkileyemez sanmam...
-
arkadaşlar uzan holdingin mallarına el kondu ve bunların içinde kral tvde var.o yüzden kral devlet yönetiminde ve artık klipler parayla dönmüyor..
-
haydaa,sanki daha önce çıkmıyo muydu kurban kralda.çıkıyodu.pentagram da çıkıyodu.
-
siz mor ve ötesine b.k atadurun bakalım toz konduramadığınız kurban da mı var kralda?yoksa kurbanda mı sizin deyiminizle popüler kültüre yakınlarmaya başladı albüm satılsın diye ha?
-
aman allahım
bende kralda gördüm!!!!!
-
ulan kıçınızn üstünde popüler kültür bilmem ne kültür diye sallamak kolay,nedir popüler kültür ne değildir onu bile söyleyemezsiniz.kral da çıkınca pop kültür,çıkmazsa değil.oldu...
ayrıca pop olmayan iyidir de çoook yanlış bi düşünce.
-
ama tabi işin iç yüzünü falan bilmiyoruz.
İşin iç yüzü hakkında doğru bilgiye sahip değilsek konuşmayalım boşa. Ne sen ne biz.
yoruumlarınızı beklerim...
Yorumlarımız çok da sağlıklı olmaz, yukarıda söylediğim nedenle.
Onur