geçen aklıma geldi eskiden dinlediğim şarkılar,şarkıcılar..şu anda dinlediklerimden bi haber olduğum kesin..
bu kadar mı değişir bir insanın müzik zevki...neyse uzatmayayım ve yazayım;tarkan,burak kut,mustafa sandal vb..
bilmem söylememe gerek var mı;şimdi pek bi alakam yok kendileri ve yaptıkları müzikle..
haa,bu arada "ben doğuştan rockçuyum!" diyenlere sözüm yok..