Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

küçüklüğümüzde kimleri,neleri dinlerdik?

  • grand_azur • 30 Mayıs 2005 23:22 • #469515
    valla ne yalan söyliyim.ilkokulda mel c(spice girls) hayranıydım. odamın bir duvarında sırf onun posterleri vardı.ona özenirdim hep. rüyama bile giriyodu bee:)tamam şuanda rock dinliyorum ama o dönemlerimden hiçbir zaman pişmanlık duymadım.
Bu konunun tüm mesajları