oldum olası annemin çenesini dinliyorum :)
hiç arabesk dinlemedim desem yeridir.
rock müziğe ısınmam elvis le başladı ve gittikçe sertleşerek bu güne geldi
slowların ayrı bi yeri vardır bende haala. yaşım 12 felanken eagles dinlerdim ablamdan sebeb. çooook da slow dinledim yani