Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

küçüklüğümüzde kimleri,neleri dinlerdik?

  • Affedilmeyen • 30 Mayıs 2005 23:31 • #469517
    oldum olası annemin çenesini dinliyorum :)
    hiç arabesk dinlemedim desem yeridir.
    rock müziğe ısınmam elvis le başladı ve gittikçe sertleşerek bu güne geldi
    slowların ayrı bi yeri vardır bende haala. yaşım 12 felanken eagles dinlerdim ablamdan sebeb. çooook da slow dinledim yani
Bu konunun tüm mesajları