Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

küçüklüğümüzde kimleri,neleri dinlerdik?

  • Ktulu • 30 Mayıs 2005 23:34 • #469519
    Levent Yüksel çok severdim ortaokulda.

    İlk okulda Sezen Aksu, Nilüfer (e bebeğime falan diye bi parçası vardı çok salaktı ya inanamıyorum şimdi kendime :D), Barış Manço, ilkokul 3'te Michael Jackson'a manyak sarmıştım, ortaokuldayken bile baya bi dinliyodum sonra orta 3 'te annemle ablam Metallica - One, Through The Never ve Wherever I May Roam dinlerlerken "oha ya bu ne ya nası yani?!?!" falan olmuştum . Sonrası malum :)

    (yıl 1995)
Bu konunun tüm mesajları