İlk okulda Sezen Aksu, Nilüfer (e bebeğime falan diye bi parçası vardı çok salaktı ya inanamıyorum şimdi kendime :D), Barış Manço, ilkokul 3'te Michael Jackson'a manyak sarmıştım, ortaokuldayken bile baya bi dinliyodum sonra orta 3 'te annemle ablam Metallica - One, Through The Never ve Wherever I May Roam dinlerlerken "oha ya bu ne ya nası yani?!?!" falan olmuştum . Sonrası malum :)