Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

küçüklüğümüzde kimleri,neleri dinlerdik?

  • ibanetze • 30 Mayıs 2005 23:40 • #469521
    ben valla eskiden,ablama özenip aerosmith falan dinliyodum ama adamların ne dediği hakkında hiç bi fikrim yoktu,sonra mavi sakalı severdim,bi de erkin korayı,valla hepsini hala seviyorum,tutarlı bi insanım galiba,geçmişimden pişman değilim yani :)
Bu konunun tüm mesajları