Burak Kut, Yonca Evcimik, Tarkan, Sertab Erener, Sezen Aksu falan dinlerdim ben de. Bir kısmını hala dinlerim severek.
Ben de bi ara Michael Jackson hastalığına yakalandım, müziğini çok beğenirim onun.
Mahalle arkadaşlarımdan birisinin abisi metal dinlerdi. Onun arşivinden bi Iron Maiden çıkartıp dinledik ve mahallece gönül verdik :)
Sonra Black Sabbath, Metallica, Megadeth derken gitti iyice. Şu sıralar da baymaya başladım yine, kafa kaldırmıyo valla.