Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

küçüklüğümüzde kimleri,neleri dinlerdik?

  • UglyKidJoe • 31 Mayıs 2005 00:28 • #469535
    kulak gelişebilen bi organımız arkadaşlar. uyduruk mankenlerden bazıları bi sürü çalışmalardan sonra en azından detone olmamayı bile öğreniyorlar. herkes küçükken herşeyi dinlemiş olabilir inanırım.

    ama çocukluğumda dolu dolu bon jovi dinledim nerden öğrendiysem adamları. grup vitamin acayip dinledim. sonra kenan doğulunun ilk kasedi çıktığında acayip dinlerdim (ki hala severek dinlerim, iyi müzisyendir kenan), ailemden dolayı çok türkü dinledim.
    ama doğuştan rocker değilim.
    ben doğuştan harlem memphis ve new orleanstan kopmuş bi blues cuyum. oralarda doğmamış olmak büyük şanssızlık ):
Bu konunun tüm mesajları