Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

küçüklüğümüzde kimleri,neleri dinlerdik?

  • hemoglobin • 31 Mayıs 2005 19:17 • #469654
    ilkokulda cranberries'in zombie'si çıkmıştı."iyyaaheee" diye haftalarca bağırdığımı hatırlıyorum.bi de o zamanlar soundgarden vardı,hafif ergenliğe girdiğimizden "blackhole sun" dinlerdik asi asi...hey gidi!
Bu konunun tüm mesajları