Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

küçüklüğümüzde kimleri,neleri dinlerdik?

  • sedoş • 31 Mayıs 2005 16:05 • #469632
    ben pop dinliyodum:P
  • scream_maki • 31 Mayıs 2005 16:27 • #469635
    valla sezen aksu dinliyodum sonra da teoman özlem tekin,kurban..........
  • a_lost_soul • 31 Mayıs 2005 19:09 • #469652
    Cartel.Sözlerini bile hatırlarım hala.
    Cartel bir numara en byük
    Cehennemden çıkan çılgın türk
    25 yaşında 100 binlik araba
    nerden geldi bu para
    en iyisi sorma

    :))
  • hemoglobin • 31 Mayıs 2005 19:17 • #469654
    ilkokulda cranberries'in zombie'si çıkmıştı."iyyaaheee" diye haftalarca bağırdığımı hatırlıyorum.bi de o zamanlar soundgarden vardı,hafif ergenliğe girdiğimizden "blackhole sun" dinlerdik asi asi...hey gidi!
  • dexter_holland • 31 Mayıs 2005 19:24 • #469658
    klasik müzik, korsakoff, chopin felan. sonra beatles pink floyd derken rock dinlemeye başlamışız. ama şimdiye kadar dinlediğim hiç birşeyden utanmam. hep kaliteli şeyleri dinledim.
  • betrola • 31 Mayıs 2005 19:31 • #469660
    ya iğrençti benimki ya...
    ben 9-10 yaşlarında emrah ve ayna grubunun çok severdim..:)
    ortaokulun başlarında teoman,bon funk falandı sonra linkin parkı dinledim uzun bi süre ...
    şimdiyse dream theater,nightwish falan işte..
  • oRnİe • 31 Mayıs 2005 19:35 • #469661
    "hey dost versene borç olmaz micheal bendede yok" gibi muhteşem(!)sözleri olan bi şarkıyı maalesef çok sevdiğimi hatırlıyorum valla şarkıyı kim söylüyo bilmiyorum ama bizim video ya göre ben oturma odasında söylüyorum:) (allah bi daha göstermesin o günleri amin)
  • craSSa • 31 Mayıs 2005 19:44 • #469665
    Hip-Hop dinler miydin?
  • efespilsen • 31 Mayıs 2005 19:48 • #469668
    orhan'la ferdi dinlerdim 13 sene önce
  • a_lost_soul • 31 Mayıs 2005 20:09 • #469673
    ben de bu dağların nesine geldim
    meleşir kuzuların sesine geldim
    bir garip ölmüş de yasına geldim
    geldim emmolu

    valla ben de ilk okulda dinliyomuşum şimdi hatırladım. :)