-
ben pop dinliyodum:P
-
valla sezen aksu dinliyodum sonra da teoman özlem tekin,kurban..........
-
Cartel.Sözlerini bile hatırlarım hala.
Cartel bir numara en byük
Cehennemden çıkan çılgın türk
25 yaşında 100 binlik araba
nerden geldi bu para
en iyisi sorma
:))
-
ilkokulda cranberries'in zombie'si çıkmıştı."iyyaaheee" diye haftalarca bağırdığımı hatırlıyorum.bi de o zamanlar soundgarden vardı,hafif ergenliğe girdiğimizden "blackhole sun" dinlerdik asi asi...hey gidi!
-
klasik müzik, korsakoff, chopin felan. sonra beatles pink floyd derken rock dinlemeye başlamışız. ama şimdiye kadar dinlediğim hiç birşeyden utanmam. hep kaliteli şeyleri dinledim.
-
ya iğrençti benimki ya...
ben 9-10 yaşlarında emrah ve ayna grubunun çok severdim..:)
ortaokulun başlarında teoman,bon funk falandı sonra linkin parkı dinledim uzun bi süre ...
şimdiyse dream theater,nightwish falan işte..
-
"hey dost versene borç olmaz micheal bendede yok" gibi muhteşem(!)sözleri olan bi şarkıyı maalesef çok sevdiğimi hatırlıyorum valla şarkıyı kim söylüyo bilmiyorum ama bizim video ya göre ben oturma odasında söylüyorum:) (allah bi daha göstermesin o günleri amin)
-
Hip-Hop dinler miydin?
-
orhan'la ferdi dinlerdim 13 sene önce
-
ben de bu dağların nesine geldim
meleşir kuzuların sesine geldim
bir garip ölmüş de yasına geldim
geldim emmolu
valla ben de ilk okulda dinliyomuşum şimdi hatırladım. :)