Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

küçüklüğümüzde kimleri,neleri dinlerdik?

  • a_lost_soul • 31 Mayıs 2005 20:09 • #469673
    ben de bu dağların nesine geldim
    meleşir kuzuların sesine geldim
    bir garip ölmüş de yasına geldim
    geldim emmolu

    valla ben de ilk okulda dinliyomuşum şimdi hatırladım. :)
Bu konunun tüm mesajları