Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

küçüklüğümüzde kimleri,neleri dinlerdik?

  • betrola • 31 Mayıs 2005 19:31 • #469660
    ya iğrençti benimki ya...
    ben 9-10 yaşlarında emrah ve ayna grubunun çok severdim..:)
    ortaokulun başlarında teoman,bon funk falandı sonra linkin parkı dinledim uzun bi süre ...
    şimdiyse dream theater,nightwish falan işte..
Bu konunun tüm mesajları