"hey dost versene borç olmaz micheal bendede yok" gibi muhteşem(!)sözleri olan bi şarkıyı maalesef çok sevdiğimi hatırlıyorum valla şarkıyı kim söylüyo bilmiyorum ama bizim video ya göre ben oturma odasında söylüyorum:) (allah bi daha göstermesin o günleri amin)