Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

küçüklüğümüzde kimleri,neleri dinlerdik?

  • eUrYDIke • 14 Haziran 2005 14:08 • #472555
    hakkaten bi ara yonca evcimik acayip patlamıştı..şarkının adını hatırlayamadım da,işte ah bir baksa buzulları yaksa şeklinde devam eden çook derin anlamlı bi şarkısı vardı..tuhaf bi dansı da vardı o şarkının,onu yapıcaz diye az uğraşmamıştık..aman,o günler neyseki geçmişte güzel birer anı olarak kaldılar,iyki de ordalar..
  • _linkin_park_ • 14 Haziran 2005 14:38 • #472565
    yonca evcimik dinlerdim..sezen aksu'nun komik şarkıları vardı:)abimle vitamin dinler gülerdik..sonra spice girls çılgınlığı ortaya çıktı..ona merak salmıştım..doğal olarak yabancı müzik dinleme isteğim arttı...o aralar abim eve offspring kaseti getirmişti..zaten onu dinlemeye başlayınca spice girls uçtu gitti kafamdan..bunun yanında asla spice girls dinlediğimden utanmadım..onlar olmasa yabancı müzik umrumda bile olmıcaktı..bu kadar adamı da öğrenemicektim..
  • Narcoholic • 14 Haziran 2005 16:14 • #472599
    bn türkiyeden sibel alaş sewerdim... spice girls delisiydim.....
  • mavicocuk • 15 Haziran 2005 14:20 • #472836
    Valla pe hatırlayamıyorum ama evde Bryan Adams, Eagles cdleri vardı, George Michael, Celine Dion çalardı felan evde. BackStreet Boys'u unutmamak lazım tabi.
    Oradan herhalde bir rock, r&b, efendime söylim bir yabancı müzük ilgisi felan aşılandı bana. Sonra Kral TV de Fatih Erkoç'un Vefasız adlı şarkısını duyunca tamam dedim, budur. Bana blues ve caz'ın temelerini aşılayan odur.
    Sonra ortaokulda Raga Oktay dinledim baya bi:) Sertap Erener. Ayna'nın ilk üç albümünü almıştım, severek dinlerdim.
    En küçükken Tarkan, sonra Ayşen diye biri vardı Mariah Carey'in şarkısını türkçe söylemişti...

    Bunları niye yazıyorum bilmiyorum gerçekte hiç kimseye yararı yok ama staj yapıyorum şu an ve çok sıkılıyorum. Hehehe
  • mavicocuk • 15 Haziran 2005 14:20 • #472837
    Valla pe hatırlayamıyorum ama evde Bryan Adams, Eagles cdleri vardı, George Michael, Celine Dion çalardı felan evde. BackStreet Boys'u unutmamak lazım tabi.
    Oradan herhalde bir rock, r&b, efendime söylim bir yabancı müzük ilgisi felan aşılandı bana. Sonra Kral TV de Fatih Erkoç'un Vefasız adlı şarkısını duyunca tamam dedim, budur. Bana blues ve caz'ın temelerini aşılayan odur.
    Sonra ortaokulda Raga Oktay dinledim baya bi:) Sertap Erener. Ayna'nın ilk üç albümünü almıştım, severek dinlerdim.
    En küçükken Tarkan, sonra Ayşen diye biri vardı Mariah Carey'in şarkısını türkçe söylemişti...

    Bunları niye yazıyorum bilmiyorum gerçekte hiç kimseye yararı yok ama staj yapıyorum şu an ve çok sıkılıyorum. Hehehe
  • physco_burock • 15 Haziran 2005 14:32 • #472839
    metallica, nirvana, iron maiden, megadeth falan dinlerdim ben
  • punk_girl_punk • 15 Haziran 2005 22:36 • #472906
    ben 12 yaşında başladım metale ve rocka
  • punk_girl_punk • 15 Haziran 2005 22:36 • #472907
    ben 12 yaşında başladım metale ve rocka
  • likablegirl • 16 Haziran 2005 13:10 • #472956
    sekiz onbeş vapuru muydu neydi öyleydi ben bayılırdım o şarkıya ahh ahh ne günlerdi
  • lolateeen • 21 Haziran 2005 09:09 • #473865
    hihi :) ben paso Seyyal Taner dinlerdim..YAŞŞA SEVGİLİM SEN ÇOK YAŞŞA!!diye bi şarkısı vardı...coşardım...