Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

küçüklüğümüzde kimleri,neleri dinlerdik?

  • mavicocuk • 15 Haziran 2005 14:20 • #472836
    Valla pe hatırlayamıyorum ama evde Bryan Adams, Eagles cdleri vardı, George Michael, Celine Dion çalardı felan evde. BackStreet Boys'u unutmamak lazım tabi.
    Oradan herhalde bir rock, r&b, efendime söylim bir yabancı müzük ilgisi felan aşılandı bana. Sonra Kral TV de Fatih Erkoç'un Vefasız adlı şarkısını duyunca tamam dedim, budur. Bana blues ve caz'ın temelerini aşılayan odur.
    Sonra ortaokulda Raga Oktay dinledim baya bi:) Sertap Erener. Ayna'nın ilk üç albümünü almıştım, severek dinlerdim.
    En küçükken Tarkan, sonra Ayşen diye biri vardı Mariah Carey'in şarkısını türkçe söylemişti...

    Bunları niye yazıyorum bilmiyorum gerçekte hiç kimseye yararı yok ama staj yapıyorum şu an ve çok sıkılıyorum. Hehehe
Bu konunun tüm mesajları