hakkaten bi ara yonca evcimik acayip patlamıştı..şarkının adını hatırlayamadım da,işte ah bir baksa buzulları yaksa şeklinde devam eden çook derin anlamlı bi şarkısı vardı..tuhaf bi dansı da vardı o şarkının,onu yapıcaz diye az uğraşmamıştık..aman,o günler neyseki geçmişte güzel birer anı olarak kaldılar,iyki de ordalar..