yonca evcimik dinlerdim..sezen aksu'nun komik şarkıları vardı:)abimle vitamin dinler gülerdik..sonra spice girls çılgınlığı ortaya çıktı..ona merak salmıştım..doğal olarak yabancı müzik dinleme isteğim arttı...o aralar abim eve offspring kaseti getirmişti..zaten onu dinlemeye başlayınca spice girls uçtu gitti kafamdan..bunun yanında asla spice girls dinlediğimden utanmadım..onlar olmasa yabancı müzik umrumda bile olmıcaktı..bu kadar adamı da öğrenemicektim..