mariadebonne(7.) ve chaton rouge(8.) nin yazdığı mesajlar hakkaten doğru yani elbette bu insanları değiştiremeyiz ama bu insanların daha çok halkın içine yaklaştırılması da yanlış bence o insanlara haklılarmış gibi davranınca onlar da kendilerini doğru buluyorlar.