Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

düşününki bi festival yaıyorsunuz nasıl olurdu??

  • craSSa • 5 Haziran 2005 16:55 • #470763
    Festiwal tasarlamazdım. Festival tasarlarsam:
    1-)18 yaş sınırı olmazdı.
    2-)Adı Rock'n Bilmemne olmazdı
    3-)Gelenleri kapıda iki saat bekletmezdim.
    4-)Alt grup olayını abartmazdım. Esas oğlanlar bir an önce çıkardı. Seyircilerin de sabrı taşmazdı.
    5-)Yerli gruplara ağırlık verirdim.
    6-)Kapıya "Bilmem kimler giremez" yazmazdım.
    7-)Becerebilirsem My Dying Bride'ı getirirdim.

    Şimdilik bunlar geldi aklıma.
Bu konunun tüm mesajları