-
Bİr festiwal tasarlıyorsunuz adı ne olurdu ??kurallarınız ne olurdu we kimleri çıkarırdınız(hayal gücü lütfen)
-
Adı "Tikky Fikky" olurdu , kop kop müzikleri için dj'ler getirirdim yıh yıh...
-
Festiwal tasarlamazdım. Festival tasarlarsam:
1-)18 yaş sınırı olmazdı.
2-)Adı Rock'n Bilmemne olmazdı
3-)Gelenleri kapıda iki saat bekletmezdim.
4-)Alt grup olayını abartmazdım. Esas oğlanlar bir an önce çıkardı. Seyircilerin de sabrı taşmazdı.
5-)Yerli gruplara ağırlık verirdim.
6-)Kapıya "Bilmem kimler giremez" yazmazdım.
7-)Becerebilirsem My Dying Bride'ı getirirdim.
Şimdilik bunlar geldi aklıma.
-
crassa bravo..bende my dyıng brıdge getırırdım..cok guzel metal yapıyolar
-
punk festivali yapardım. rancid'i, offspring'i, nofx'i getirtirdim. havanın çok sıcak olmadığı günlerde yapardım, biralar hep soğuk olurdu, 18 yaş sınırı olmazdı...
-
ıımmmmm...
festivalin adı:ORTAYA KARIŞIK
büyük bir alana ayrı ayrı 4 sahne hazırlardım(biri rock müzik dinleyicileri için,biri pop,biri hiphop,diğeride ortaya karışık olurdu:)).herbirinde tarzlarında kaliteli müzik yapanlar sahneye çıkardı..işte o zaman herkes kendine uyan tarzı kıyaslayarak seçebilir ve süper bir ortam olurdu zannımca..yaş sınırı kesinlikle olmalı çünkü alkollü içeceklerde olacak festivalde:)çokmu ütopik oldu dersiniz?
-
emo çılgınlığı yaratırdım. thursday, avenged sevenfold,bright eyes,juliana theory,coheed and cambria,funeral for a friend,tbs,story of the year. !!
-
Festivale rock veya metal haricinde müzik yapan tek bir grup veya insan getirtmezdim(rock n boke yapmazdım), kapıya da "popçular dışarı" yazardım.
-
eeee...senmi çıkıp şarkı sölicen?
-
Ya grup yazmaya üşendim :) Ama çok istiyorsan:
-Blind Guardian
-Muse
-Pentagram
-Demir Demirkan
-Therion
-Nightwish
-Foo Fighters
hede höde, bunlar gelsin isterdim.(abarttım mı ne?)