Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

düşününki bi festival yaıyorsunuz nasıl olurdu??

  • numb88 • 5 Haziran 2005 16:37 • #470761
    Bİr festiwal tasarlıyorsunuz adı ne olurdu ??kurallarınız ne olurdu we kimleri çıkarırdınız(hayal gücü lütfen)
  • Noryth Aquanum • 5 Haziran 2005 16:39 • #470762
    Adı "Tikky Fikky" olurdu , kop kop müzikleri için dj'ler getirirdim yıh yıh...
  • craSSa • 5 Haziran 2005 16:55 • #470763
    Festiwal tasarlamazdım. Festival tasarlarsam:
    1-)18 yaş sınırı olmazdı.
    2-)Adı Rock'n Bilmemne olmazdı
    3-)Gelenleri kapıda iki saat bekletmezdim.
    4-)Alt grup olayını abartmazdım. Esas oğlanlar bir an önce çıkardı. Seyircilerin de sabrı taşmazdı.
    5-)Yerli gruplara ağırlık verirdim.
    6-)Kapıya "Bilmem kimler giremez" yazmazdım.
    7-)Becerebilirsem My Dying Bride'ı getirirdim.

    Şimdilik bunlar geldi aklıma.
  • firatram • 5 Haziran 2005 17:38 • #470766
    crassa bravo..bende my dyıng brıdge getırırdım..cok guzel metal yapıyolar
  • dexter_holland • 5 Haziran 2005 18:14 • #470772
    punk festivali yapardım. rancid'i, offspring'i, nofx'i getirtirdim. havanın çok sıcak olmadığı günlerde yapardım, biralar hep soğuk olurdu, 18 yaş sınırı olmazdı...
  • bacalipso • 8 Haziran 2005 10:48 • #471395
    ıımmmmm...
    festivalin adı:ORTAYA KARIŞIK
    büyük bir alana ayrı ayrı 4 sahne hazırlardım(biri rock müzik dinleyicileri için,biri pop,biri hiphop,diğeride ortaya karışık olurdu:)).herbirinde tarzlarında kaliteli müzik yapanlar sahneye çıkardı..işte o zaman herkes kendine uyan tarzı kıyaslayarak seçebilir ve süper bir ortam olurdu zannımca..yaş sınırı kesinlikle olmalı çünkü alkollü içeceklerde olacak festivalde:)çokmu ütopik oldu dersiniz?
  • the_distillers • 8 Haziran 2005 10:56 • #471398
    emo çılgınlığı yaratırdım. thursday, avenged sevenfold,bright eyes,juliana theory,coheed and cambria,funeral for a friend,tbs,story of the year. !!
  • da hui • 8 Haziran 2005 12:24 • #471421
    Festivale rock veya metal haricinde müzik yapan tek bir grup veya insan getirtmezdim(rock n boke yapmazdım), kapıya da "popçular dışarı" yazardım.
  • bacalipso • 8 Haziran 2005 12:29 • #471425
    eeee...senmi çıkıp şarkı sölicen?
  • da hui • 8 Haziran 2005 12:33 • #471428
    Ya grup yazmaya üşendim :) Ama çok istiyorsan:
    -Blind Guardian
    -Muse
    -Pentagram
    -Demir Demirkan
    -Therion
    -Nightwish
    -Foo Fighters

    hede höde, bunlar gelsin isterdim.(abarttım mı ne?)