Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

düşününki bi festival yaıyorsunuz nasıl olurdu??

  • bacalipso • 8 Haziran 2005 10:48 • #471395
    ıımmmmm...
    festivalin adı:ORTAYA KARIŞIK
    büyük bir alana ayrı ayrı 4 sahne hazırlardım(biri rock müzik dinleyicileri için,biri pop,biri hiphop,diğeride ortaya karışık olurdu:)).herbirinde tarzlarında kaliteli müzik yapanlar sahneye çıkardı..işte o zaman herkes kendine uyan tarzı kıyaslayarak seçebilir ve süper bir ortam olurdu zannımca..yaş sınırı kesinlikle olmalı çünkü alkollü içeceklerde olacak festivalde:)çokmu ütopik oldu dersiniz?
Bu konunun tüm mesajları