ıımmmmm...
festivalin adı:ORTAYA KARIŞIK
büyük bir alana ayrı ayrı 4 sahne hazırlardım(biri rock müzik dinleyicileri için,biri pop,biri hiphop,diğeride ortaya karışık olurdu:)).herbirinde tarzlarında kaliteli müzik yapanlar sahneye çıkardı..işte o zaman herkes kendine uyan tarzı kıyaslayarak seçebilir ve süper bir ortam olurdu zannımca..yaş sınırı kesinlikle olmalı çünkü alkollü içeceklerde olacak festivalde:)çokmu ütopik oldu dersiniz?