Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

düşününki bi festival yaıyorsunuz nasıl olurdu??

  • da hui • 8 Haziran 2005 12:24 • #471421
    Festivale rock veya metal haricinde müzik yapan tek bir grup veya insan getirtmezdim(rock n boke yapmazdım), kapıya da "popçular dışarı" yazardım.
Bu konunun tüm mesajları