Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

düşününki bi festival yaıyorsunuz nasıl olurdu??

  • da hui • 8 Haziran 2005 12:33 • #471428
    Ya grup yazmaya üşendim :) Ama çok istiyorsan:
    -Blind Guardian
    -Muse
    -Pentagram
    -Demir Demirkan
    -Therion
    -Nightwish
    -Foo Fighters

    hede höde, bunlar gelsin isterdim.(abarttım mı ne?)
Bu konunun tüm mesajları