Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

düşününki bi festival yaıyorsunuz nasıl olurdu??

  • dexter_holland • 5 Haziran 2005 18:14 • #470772
    punk festivali yapardım. rancid'i, offspring'i, nofx'i getirtirdim. havanın çok sıcak olmadığı günlerde yapardım, biralar hep soğuk olurdu, 18 yaş sınırı olmazdı...
Bu konunun tüm mesajları