Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

En çok gaza geldiğiniz şarkılar???

  • dexter_holland • 15 Haziran 2005 15:59 • #472857
    lan ilk defa me and my old lady i sefeni buldum gel gosunden opcem

    valla garaj'a çok teşekkürlerimi sunuyorum. benim gibi iki insan daha buldum ya :)
Bu konunun tüm mesajları