Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

En çok gaza geldiğiniz şarkılar???

  • pSycHo_cocaine • 10 Haziran 2005 13:04 • #471887
    ben soad ın bütün şarkılarında coşuom kendimden geçiyorum hatta..süperler..
  • ville_filiz • 10 Haziran 2005 15:52 • #471908
    Skid row--youth gonna wild
    Iron maiden--fear of the dark
    Him--the sacrament
  • partikel88 • 15 Haziran 2005 13:37 • #472831
    cake-never there
  • physco_burock • 15 Haziran 2005 14:39 • #472843
    bi sürü şarkı var death in fire, master of puppets, pantera'nın bi çok şarkısı, sex with satan, once emperor, megadeth'in bi çoğu
  • deathmoon • 15 Haziran 2005 15:47 • #472856
    manowar:fight until we die
    drowning pool:tear away
    blind guardian:mordred's song
    iron maiden:fear of the dark
    slayer:mandatory suicide
    megadeth:prince of darkness
  • dexter_holland • 15 Haziran 2005 15:59 • #472857
    lan ilk defa me and my old lady i sefeni buldum gel gosunden opcem

    valla garaj'a çok teşekkürlerimi sunuyorum. benim gibi iki insan daha buldum ya :)
  • josf_in • 15 Haziran 2005 20:53 • #472892
    duman-senin gibi.......
  • Narcoholic • 15 Haziran 2005 22:36 • #472905
    placebo-every you every me
  • La Rocque • 16 Haziran 2005 01:16 • #472920
    --Cız etti içim nazlı yari teflon tavayla doverken--

    bu sarkıyı duyunca kendimden geçiyorum
    tavalar tabaklar havalarda uçusuyor yaw!!
  • gönenç • 16 Haziran 2005 09:29 • #472935
    where is my mind? özellikle fight club izledikten
    sonra