Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

En çok gaza geldiğiniz şarkılar???

  • delacroix • 12 Temmuz 2005 12:36 • #477831
    bence de doors-spanish caravan ve kesinlikle the end
    bi de radiohead-creep iyi bir örnek
  • nightmare • 12 Temmuz 2005 13:52 • #477836
    master of puppets
    fuel
    sad but true
    master satan
    ve daha niceleri
    ha bi de basta petek dinçozden doktor tavsiyesi
  • metalism • 12 Temmuz 2005 16:37 • #477859
    Metallica-Metal Militia,Whiplash,The Four Horsemen
    Death-Lack Of Comprehension,Painkiller,Mentally Blind
    Testament-Burnt Offerings,Trial By Fire,Do or die
    Slayer-Raining Blood,Angel Of Death
    Sepultura-Mayhem,Slave New World
    Pantera-Walk
  • Doçent • 13 Temmuz 2005 02:06 • #477953
    Porcupine Tree- Wedding Nails ilk sırada geliyo kesinlikle
    A perfect Circle- Judith de olabilir gayet
    Liquid Tension Experiment-Paradigm Shift
    Pain of Salvation- Deus Nova vsvs
    şimdilik aklıma bunlar geliyo hepsinide birbir tavsiye etmekteyim
  • Shit_Happens • 13 Temmuz 2005 11:05 • #477971
    gaz kalmadı!!!

    bu kadar gereksiz ve salakça bir cevap olabilirmi yaw?
  • Shit_Happens • 13 Temmuz 2005 11:06 • #477972
    Death - Spirit Crusher
  • elektrokolik • 13 Temmuz 2005 13:44 • #477979
    gaz kalmadı!!!

    gaza gelmeden bişarkıyı nsl dinliyosun:d tavsiyem kurban ve nirvanadan şaşma sen;)
  • elektrokolik • 13 Temmuz 2005 13:50 • #477981
    metalica nothing else mathers(sololar zuperrrrr)hepsi solo zaten:d
    kurban= suç bende waaaaawww manyak
    nirvana=the man who sold the world,about a girl,smells like teens sprit veeee DUMB
  • dazednconfused • 13 Temmuz 2005 14:05 • #477982
    Ozzy & Zakk - Mr. Crowley
  • ShakROCK • 13 Temmuz 2005 14:07 • #477983
    Kurban-yine,A,Cennet,sakın söyleme
    Almora-shehrazad,Güneşin ozanları