Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

En çok gaza geldiğiniz şarkılar???

  • elektrokolik • 13 Temmuz 2005 13:50 • #477981
    metalica nothing else mathers(sololar zuperrrrr)hepsi solo zaten:d
    kurban= suç bende waaaaawww manyak
    nirvana=the man who sold the world,about a girl,smells like teens sprit veeee DUMB
Bu konunun tüm mesajları