Lisedeyken okuldan kaçıp sığınmıştık biryerlere..arkadaşın biri C.Kurtoğlu'nun neredeyse bütün albümlerini canlı performansa dökmüştü..En son hatırladığım dudağımda yanyana üç yanan sigara..kafam güzel olmuş eve arkadaşın biri getirmiş beni hatırlamıyorum..