Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Müzikle yapılabilecek en büyük eziyetler!!!

  • blabla • 11 Haziran 2005 03:18 • #471995
    ben cellistim..sınavıma iki ay kaldı ve..hala çift oktav gam yapamıyorum..çünkü baş parmağımdaki nasır çok az ve en kalın do telinde elim parçalınıyor ve ses çıkmıyor..niye bu kadar zor ..ama bu kadar da derin bir enstürmandır...neden bu kadar bağlandım..onu da bilmiyorum..
Bu konunun tüm mesajları