müzikle yapılabilecek en büyük eziyet şudur;
önce birine herhangi bi enstrüman çalmayı öğreteceksin,tabi iyice destek olucaksın,işte müziksiz falan yaşayamam demeye başladığında enstrümanını gözünün önünde parçalıycaksın(tabi önce bi süre durup,enstrümanla arasında duygusal bi bağ oluşmasını beklemenin deneyin sağlıklı ilerlemesi açısından olumlu etkisi olacağı kanaatindeyim)
bak ondan sonra o adam bi daha ayağa kalkabiliyo mu?
eğer bi gitaristin beste yaptığı gitarını kırarsan,bu,adamın kafasını kırmandan daha çok acı verecektir ya da hepsi dinletmenden de...