2. maddede de 3. maddede de yazdıklarının hepsi gerçek müzik adamları, ne NMA ne Yaşar Kurt ne de Pink Floyd sadece siyasi eleştirel amaç güden adamlar değil.
Lüzumsuz formatlama girişimi. Söylenenler ışığında Lenin'e de saygı duyarım, Gorki'ye de, Maksim'in söylediği de bir yere kadar doğru.
Görüşünü desteklemek adına açtığın bu başlığı ve yazdıklarını tutarlı ve mantıklı buluyorum. Ama içeriğine çok da katılamıyorum.
Müzik=Hayat - Her şeye karışır, her şeyden etkilenir, her konuyu işler.