fikirlerime destek istemiyorumki:) aksine farklı neler söylenebilir merak ettim. formatlama falan da yok ortada :)) kişisel birşey yok burada. sadece bir başlık ve bir konu.
bu şekilde neler düşündüğünü de öğrenmş oldum. efendi efendi yazmışsın sağol. bunu herkes başaramaz.