Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

rakınkak'tan esinlendim ve yazdım. nazmiyyeaah istanbul'dan bildiriyor :Pp

  • sdqantaris • 7 Haziran 2005 17:35 • #471232
    rakınkak'tan esinlendim ve yazdım.

    Destek istediğin hissine kapılmadım. Kişisel bir şey var sanki, 3. maddeyi desteklediğin gibi. ["en iyiyi yakalamak, sevgi adamı olmak... gerçek müzikadamları kutluyorum..." demişsin ya o açıdan]
    Neyse.

    Efendi olmak çoğu zaman güçleşiyor benim için bu sitelerde, ama sakin olmalı her daim...
Bu konunun tüm mesajları