Destek istediğin hissine kapılmadım. Kişisel bir şey var sanki, 3. maddeyi desteklediğin gibi. ["en iyiyi yakalamak, sevgi adamı olmak... gerçek müzikadamları kutluyorum..." demişsin ya o açıdan]
Neyse.
Efendi olmak çoğu zaman güçleşiyor benim için bu sitelerde, ama sakin olmalı her daim...