Evet salakça olduğunu çoook iyi biliyorum.ama bende böyle bişey gerçekten var.mesela soad ilk dinlediğim zamanlar serji tam görmesemde ona aşık olmuştum.yani sesine inanılmaz etkileyici bir sesi var..rhcp deki anthonynin ve kurnadaki denizin seside beni aynı şekilde etkilemişti.şimdi üçünede aşığım :))