Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hiç bi solistin sesine aşık oldunuz mu??

  • nemesis_cgl • 9 Haziran 2005 20:49 • #471736
    Evet salakça olduğunu çoook iyi biliyorum.ama bende böyle bişey gerçekten var.mesela soad ilk dinlediğim zamanlar serji tam görmesemde ona aşık olmuştum.yani sesine inanılmaz etkileyici bir sesi var..rhcp deki anthonynin ve kurnadaki denizin seside beni aynı şekilde etkilemişti.şimdi üçünede aşığım :))
  • nemesis_cgl • 9 Haziran 2005 20:56 • #471740
    ben çok çok çok salak bi kızm :(( ya saçmaladığımı biliyorum siz bana bakmayın..
  • pSycHo_cocaine • 9 Haziran 2005 20:56 • #471741
    sana katılıyorum valla serjin sesi süper güzel..ama ben onun dışında harununkine bayılıyorum we kendisinede hastayım :))
  • likablegirl • 9 Haziran 2005 21:40 • #471749
    Harun Tekin in sesi beni öldürüp öldürüp diriltip yine öldürüyor bayılıyorum çok etkiliyor beni :)
  • dexter_holland • 9 Haziran 2005 21:49 • #471751
    dexter holland, hoş adamın herşeyine aşığım. bu arada nerden çıkarıyorsun salağım filan diye. yok salak değilsin dememizi mi bekliyorsun? eğer öyleyse değilsin canım.
  • nariel • 9 Haziran 2005 22:07 • #471755
    olduk tabii ben sepulturan1n solistinin sesine,anatheman1n vokalisti Vincent Cavanagh 1n sesinee as1g111mm
  • nariel • 9 Haziran 2005 22:07 • #471756
    olduk tabii ben sepulturan1n solistinin sesine,anatheman1n vokalisti Vincent Cavanagh 1n sesinee as1g111mm
  • pSycHo_cocaine • 9 Haziran 2005 22:07 • #471757
    yok be çağıl tabeki salak değilsin.bende önceden haruna aşıkken öyle düşünüyodum ama artık atlattım.hala adamın herşeyine hastayım keşke benim olsa diyorum yani ama naparsın olamıcağna göre :Pp :))
  • luthieen • 9 Haziran 2005 22:12 • #471761
    rhcp bu yolla girdi kalbime:)
  • hunturk • 9 Haziran 2005 22:13 • #471762
    Bİ tAnE TaNıRıM öYLe DiNLeDiĞiMde HASTA oLDuğum========>

    VİLLE VALOOOOOOOO

    tek geçerim üstüne tanımam adam sesiyle bi eşeği bile aşık edebilirr..