-
Evet salakça olduğunu çoook iyi biliyorum.ama bende böyle bişey gerçekten var.mesela soad ilk dinlediğim zamanlar serji tam görmesemde ona aşık olmuştum.yani sesine inanılmaz etkileyici bir sesi var..rhcp deki anthonynin ve kurnadaki denizin seside beni aynı şekilde etkilemişti.şimdi üçünede aşığım :))
-
ben çok çok çok salak bi kızm :(( ya saçmaladığımı biliyorum siz bana bakmayın..
-
sana katılıyorum valla serjin sesi süper güzel..ama ben onun dışında harununkine bayılıyorum we kendisinede hastayım :))
-
Harun Tekin in sesi beni öldürüp öldürüp diriltip yine öldürüyor bayılıyorum çok etkiliyor beni :)
-
dexter holland, hoş adamın herşeyine aşığım. bu arada nerden çıkarıyorsun salağım filan diye. yok salak değilsin dememizi mi bekliyorsun? eğer öyleyse değilsin canım.
-
olduk tabii ben sepulturan1n solistinin sesine,anatheman1n vokalisti Vincent Cavanagh 1n sesinee as1g111mm
-
olduk tabii ben sepulturan1n solistinin sesine,anatheman1n vokalisti Vincent Cavanagh 1n sesinee as1g111mm
-
yok be çağıl tabeki salak değilsin.bende önceden haruna aşıkken öyle düşünüyodum ama artık atlattım.hala adamın herşeyine hastayım keşke benim olsa diyorum yani ama naparsın olamıcağna göre :Pp :))
-
rhcp bu yolla girdi kalbime:)
-
Bİ tAnE TaNıRıM öYLe DiNLeDiĞiMde HASTA oLDuğum========>
VİLLE VALOOOOOOOO
tek geçerim üstüne tanımam adam sesiyle bi eşeği bile aşık edebilirr..