Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hiç bi solistin sesine aşık oldunuz mu??

  • eozsoyeri • 12 Haziran 2005 00:49 • #472114
    Frente'nin wokaline hastayım..İlk olarak Bizarre Love Triangle'ı dinledim o zaman da görmemiştim ve halada görmedim görmekte istemiyorum açıkçası büyüsü bozulur:)ama resmen aşığım kıza yaa..
  • nariel • 12 Haziran 2005 00:53 • #472118
    vincent cavanagh'1m1 gördüm rüyamda hem sesine as1g1m hemde adama rüyamdada gördüm tam oldu:)))
  • Ulaireattea • 12 Haziran 2005 05:44 • #472149
    Aşk maşk demeyelim o bizi bozarda Serj'in sesi hayatımda duyduğum en muhteşem ses.Birde SOAD ilk demolarını plak şirketlerine dinlettiklerinde çoğu 'bu solistle olmaz başkasını bulun' diye tepki vermiş.
  • dead end • 12 Haziran 2005 10:16 • #472155
    daveee gahannnnnnnnnnn...!!!!!!!
  • radyokafa • 15 Haziran 2005 00:39 • #472778
    evet bir solistin sesine aşık oldum...

    TIM BOOTH

    hala aşığım, sonsuza dek de öyle kalacağım.
    onun yüzünden solist olacağım diye tutturdum zaten...

    cinsiyetsiz sesli solistim benim!!
  • bigbooots • 15 Haziran 2005 00:56 • #472788
    thom yorke, robert smith, fredy mercury, sertap erener
  • Ktulu • 15 Haziran 2005 02:45 • #472809
    hayır
  • bigbooots • 15 Haziran 2005 02:48 • #472810
    :))
  • prinarha • 15 Haziran 2005 09:31 • #472816
    efeeet jay jay johanson!!!ha bi de solist olmasada TOPRAK SERGEN!!!allahım o ne karizma bir sestir öyle
  • m_use • 15 Haziran 2005 11:04 • #472818
    vincent ve ville