-
Frente'nin wokaline hastayım..İlk olarak Bizarre Love Triangle'ı dinledim o zaman da görmemiştim ve halada görmedim görmekte istemiyorum açıkçası büyüsü bozulur:)ama resmen aşığım kıza yaa..
-
vincent cavanagh'1m1 gördüm rüyamda hem sesine as1g1m hemde adama rüyamdada gördüm tam oldu:)))
-
Aşk maşk demeyelim o bizi bozarda Serj'in sesi hayatımda duyduğum en muhteşem ses.Birde SOAD ilk demolarını plak şirketlerine dinlettiklerinde çoğu 'bu solistle olmaz başkasını bulun' diye tepki vermiş.
-
daveee gahannnnnnnnnnn...!!!!!!!
-
evet bir solistin sesine aşık oldum...
TIM BOOTH
hala aşığım, sonsuza dek de öyle kalacağım.
onun yüzünden solist olacağım diye tutturdum zaten...
cinsiyetsiz sesli solistim benim!!
-
thom yorke, robert smith, fredy mercury, sertap erener
-
hayır
-
:))
-
efeeet jay jay johanson!!!ha bi de solist olmasada TOPRAK SERGEN!!!allahım o ne karizma bir sestir öyle
-
vincent ve ville