-
kimsenin sesine aşık olmadım millet benim sesime aşık olsun:))))
-
ville valo ve ronnie james dio arasında kararsızım... :(
-
biliyormusunuz doğada da vardır bu
yılan bir insanın sesine aşık olurmuş ve onu hep takip edermiş. uyurken felan seyredermiş.
gerçi ben yılanda kulak görmedim ama neyse :)
-
iyi baksaydın abi,o burnuyla boynunun arasına,orda yoksa tünelde murat sezene git,onda kesin vardır :P
-
babam
-
valla ben dikkatlice bakmadım :)
ama köylerde hep bi efsane gibi anlatılır bu tür şeyler.
yılan insan sesine aşık olurmuş
ya da ses felan iplemez direk aşık olurmuş beeeyle uyurken gelip dikizlermiş hani ne biliim belki yorgan açılırda bi bacak görürüz ayağınamı nedir . orasını da tüneldeki arkadasa sen sor artık
-
Brian Molko ve Cody Chesnutt..
-
eh be vatan evlatları
nerede bir sertab erener sesi
bir ışın karaca
bunlarda bizim gururlarımız.
ama seç dersen mesela ben sertabı merede duysam her ne söylerse söylesin dinlerim kaçırmam hastasıyım sesinin yani
-
brian molko
sesi ağlatır..!!
-
biliyorum baydı ama axl roseun sesi apayrı yav,bi de chris cornell...bu ikisi benim hayatımı mahvettiler,özellikle de axl rose.
ama bi de kazım koyuncu var,son olarak da freddy mercury.