Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hiç bi solistin sesine aşık oldunuz mu??

  • toxicity11 • 9 Haziran 2005 23:03 • #471778
    kimsenin sesine aşık olmadım millet benim sesime aşık olsun:))))
  • ThErİoN • 9 Haziran 2005 23:27 • #471791
    ville valo ve ronnie james dio arasında kararsızım... :(
  • Affedilmeyen • 9 Haziran 2005 23:57 • #471803
    biliyormusunuz doğada da vardır bu
    yılan bir insanın sesine aşık olurmuş ve onu hep takip edermiş. uyurken felan seyredermiş.
    gerçi ben yılanda kulak görmedim ama neyse :)
  • ibanetze • 10 Haziran 2005 00:02 • #471805
    iyi baksaydın abi,o burnuyla boynunun arasına,orda yoksa tünelde murat sezene git,onda kesin vardır :P
  • irem_soad • 10 Haziran 2005 00:03 • #471806
    babam
  • Affedilmeyen • 10 Haziran 2005 00:07 • #471807
    valla ben dikkatlice bakmadım :)
    ama köylerde hep bi efsane gibi anlatılır bu tür şeyler.
    yılan insan sesine aşık olurmuş
    ya da ses felan iplemez direk aşık olurmuş beeeyle uyurken gelip dikizlermiş hani ne biliim belki yorgan açılırda bi bacak görürüz ayağınamı nedir . orasını da tüneldeki arkadasa sen sor artık
  • arsen_lüpen • 10 Haziran 2005 00:18 • #471810
    Brian Molko ve Cody Chesnutt..
  • Affedilmeyen • 10 Haziran 2005 00:51 • #471815
    eh be vatan evlatları
    nerede bir sertab erener sesi
    bir ışın karaca
    bunlarda bizim gururlarımız.
    ama seç dersen mesela ben sertabı merede duysam her ne söylerse söylesin dinlerim kaçırmam hastasıyım sesinin yani
  • Psycho Chicken • 10 Haziran 2005 01:28 • #471822
    brian molko
    sesi ağlatır..!!
  • ibanetze • 10 Haziran 2005 01:49 • #471831
    biliyorum baydı ama axl roseun sesi apayrı yav,bi de chris cornell...bu ikisi benim hayatımı mahvettiler,özellikle de axl rose.

    ama bi de kazım koyuncu var,son olarak da freddy mercury.