Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hiç bi solistin sesine aşık oldunuz mu??

  • volcanos • 19 Eylül 2005 17:50 • #485459
    istanbulda bir barda..evet...önce sesine sonra kendisine...kendiside bana ve sonra ayrılığa...ama en çok sesine...
  • volcanos • 19 Eylül 2005 17:51 • #485460
    özlem tekin var bende de...
  • CaGDaSH • 20 Eylül 2005 01:45 • #485504
    kız arkadaşıma aşığım,seni seviyorum bebeğim. hiçbir ses,beni senin sesin kadar etkilemiyor
  • letmefree • 18 Ekim 2005 15:03 • #487362
    valla ben denizle harunun sesini çooook seviyorum. ama kaanıngarip bağırmasıda ilginç.heheh:))
  • SimsiyaH • 18 Ekim 2005 19:21 • #487375
    vegadaki denizin sesine ''bu sabahların bir anlamı olmalı'' şarkısında resmen aşık olmuştum..çok beyeniyorum sesini..
  • placebom • 19 Ekim 2005 10:32 • #487411
    evet denizin sesi gerçekten de süper...
    ilk tamam sustum da gıcık olmuştum ama 'bu sabahların bi anlamı olmalı' nası iç gıdıklıyo...böyle feci yapıyo ya:)
  • placebom • 19 Ekim 2005 10:35 • #487412
    evet işte bu...
    bnm hayatımda duymadan yapamayacağım ve aşık olduğum tek ses BRIAN MOLKO...
    NASI BİŞEY O YA:)
  • davulist 35 • 19 Ekim 2005 10:44 • #487415
    evet ben -amy lee- nin sesine bitiyorum.sadece sesi güzel degil aynı zamanda cok duygusal ve ben duygusal kızlara bayılırım.aklı belden asagıda olan zavallılardan bıktım artık.
    pardon ya konuyu saptırdım bye
  • sorum_suz • 19 Ekim 2005 10:47 • #487417
    brian molko nun sesi yıkar ortalığı ooof oooff.... =]
  • KoSaSeRkAn • 19 Ekim 2005 15:54 • #487450
    Phil Collins derim başka da bişey demem...