Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hiç bi solistin sesine aşık oldunuz mu??

  • sertugba • 5 Temmuz 2005 01:23 • #476327
    KAAN TANGÖZE
  • Rebelfire • 5 Temmuz 2005 01:39 • #476330
    jeff buckley...
  • pepperrina • 6 Temmuz 2005 23:37 • #476712
    ahh.. anthony..anthony kiedis... evet.. ben de onun sesine aşık oldum.. ve sözlerine... ne adamdır... *iç çekiş*
    sometimes i feel like i dont have a partner
    sometimes i feel like my only friend
    is the band i'm listening
    together we cry... =)
  • lady_in_black • 13 Ağustos 2005 22:25 • #481302
    Eric Clapton
  • localistik • 14 Ağustos 2005 19:10 • #481391
    evet amy lee nin sesine bayılıyorum ve bence o amerikanın en iyi vokali.
  • Gtr Br Mstng 2 • 14 Ağustos 2005 20:26 • #481398
    him - gone with the sin..
    ağlarsınız:D
  • kızıl_mvo • 14 Ağustos 2005 23:37 • #481434
    harun tekin,gerçekten güzel ses,bir de koray candemir in sesi her şarkıya yatkın,burak güven var o da eğitimini almış solist değil ama backvokal yapıyor ama solist niteliği taşıyor yani.
  • Istillovehim • 15 Ağustos 2005 00:54 • #481444
    Brian Molko. Kendisi de güzeldir tabi bı abimizin.
  • MaLKoCH • 15 Ağustos 2005 01:16 • #481447
    Sesine aşık olunabilecek tek rockçı gelmiş geçmiş eniyi rock vokali tabi ki freddy mercury dir başkası olamaz. Ayrıca Bruce Dickenson ın Serj Tankianın sesleri de iyidir bi afdar anik var onu da syamassam olmaz
  • punklives • 15 Ağustos 2005 03:15 • #481467
    bizim köyün eşşeğinin vokali çok iyi aşığım adeta ona...