-
KAAN TANGÖZE
-
jeff buckley...
-
ahh.. anthony..anthony kiedis... evet.. ben de onun sesine aşık oldum.. ve sözlerine... ne adamdır... *iç çekiş*
sometimes i feel like i dont have a partner
sometimes i feel like my only friend
is the band i'm listening
together we cry... =)
-
Eric Clapton
-
evet amy lee nin sesine bayılıyorum ve bence o amerikanın en iyi vokali.
-
him - gone with the sin..
ağlarsınız:D
-
harun tekin,gerçekten güzel ses,bir de koray candemir in sesi her şarkıya yatkın,burak güven var o da eğitimini almış solist değil ama backvokal yapıyor ama solist niteliği taşıyor yani.
-
Brian Molko. Kendisi de güzeldir tabi bı abimizin.
-
Sesine aşık olunabilecek tek rockçı gelmiş geçmiş eniyi rock vokali tabi ki freddy mercury dir başkası olamaz. Ayrıca Bruce Dickenson ın Serj Tankianın sesleri de iyidir bi afdar anik var onu da syamassam olmaz
-
bizim köyün eşşeğinin vokali çok iyi aşığım adeta ona...