Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hiç bi solistin sesine aşık oldunuz mu??

  • rickenbacker • 17 Ağustos 2005 14:55 • #481726
    ses fetişisti değilim

    kötü espriydi pardon

    james hetfield,bruce,ozzy
    chris cornell,doro,blitz,clapton,janis joplin,udo,lemmy ve saire nin
    sesleri hoşuma gider bir de zack de la rocha
  • bimilyon1 • 1 Eylül 2005 01:17 • #483735
    Eva Cassidi ve Julie London
  • tweeder • 1 Eylül 2005 01:25 • #483736
    yaw yaw,,,

    PAUL D'IANNO


    ^^^^^^^^^^^^
    .....BUDUR.......
  • snap666 • 1 Eylül 2005 13:58 • #483780
    kittie diye bi eleman ve onun grubu var(wolves,spit gibi sarkıları var) onun sesine asık oldum. bi de amy lee. son olarak da arch enemy'nin vokalisti :P
  • re-arranger • 1 Eylül 2005 17:09 • #483820
    şebnem ferah, deniz yılmaz, kaan tangöze
    Ötesini tanımam kardeş...
  • as well as • 1 Eylül 2005 17:26 • #483822
    ya takılmışsınız serj serj diye bence back vokal olmasına rağmen daron'un sesi serj'in sesine 1000 basar o ciyak ciyak sesi çıkarabilmek bile yetenek ister.Ama normal söylediği bir şarkı dinlemek istiyorsanız mezmerize albümündeki lost in hollywood parçasını dinleyin....
  • fizban • 1 Eylül 2005 22:03 • #483837
    sevgilimin sesine aşığım ;-)
    :-)
  • orangeblossom_ • 1 Eylül 2005 22:11 • #483839
    ...
  • cliffleeburton • 1 Eylül 2005 22:47 • #483843
    şebnem ferah amy lee
  • dreizem • 3 Eylül 2005 07:15 • #483982
    Hepsi diye bi kiz grubu varya güne acan cicekler gibiyiz diyen hatta kliptede morlu olan kiz..bir dişide tam boyle bi ses olmali..işte ben o sese aşik oldum