-
ses fetişisti değilim
kötü espriydi pardon
james hetfield,bruce,ozzy
chris cornell,doro,blitz,clapton,janis joplin,udo,lemmy ve saire nin
sesleri hoşuma gider bir de zack de la rocha
-
Eva Cassidi ve Julie London
-
yaw yaw,,,
PAUL D'IANNO
^^^^^^^^^^^^
.....BUDUR.......
-
kittie diye bi eleman ve onun grubu var(wolves,spit gibi sarkıları var) onun sesine asık oldum. bi de amy lee. son olarak da arch enemy'nin vokalisti :P
-
şebnem ferah, deniz yılmaz, kaan tangöze
Ötesini tanımam kardeş...
-
ya takılmışsınız serj serj diye bence back vokal olmasına rağmen daron'un sesi serj'in sesine 1000 basar o ciyak ciyak sesi çıkarabilmek bile yetenek ister.Ama normal söylediği bir şarkı dinlemek istiyorsanız mezmerize albümündeki lost in hollywood parçasını dinleyin....
-
sevgilimin sesine aşığım ;-)
:-)
-
...
-
şebnem ferah amy lee
-
Hepsi diye bi kiz grubu varya güne acan cicekler gibiyiz diyen hatta kliptede morlu olan kiz..bir dişide tam boyle bi ses olmali..işte ben o sese aşik oldum