Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hiç bi solistin sesine aşık oldunuz mu??

  • MeDuSa_62 • 15 Haziran 2005 12:54 • #472829
    ben björk ün sesine aşığım:P:P...

    agghhh yanıyorum bu karının sesinin aşkından:P:P:P

    rüyalarıma giriyo!!

    kara sevda:P:P


    ihihi:D:D...
  • AYŞA • 15 Haziran 2005 13:38 • #472832
    Ahhhh ahhhh...ben en iyisi susuyum söylersem ortalık karışır..
    Aşık oldum.hem de çoook......______________
  • GaRaJ Arabası • 15 Haziran 2005 16:07 • #472859
    KoRn - Jonathan tabi ki..!
  • LpU_Rocks • 15 Haziran 2005 18:43 • #472867
    sweet child o' mine'ın esprisi çok yapılıyo genelde don gilmore'la dalga geçiliyo :D
  • LpU_Rocks • 15 Haziran 2005 18:45 • #472868
    hiç bi solisti rüyanızda gördünüz mü?

    sen gene iyi tek kişiyle :D ben LP'nin bütün üyeleriyle birden çıkıodum yok böyle bişi ya!! ama karar veremiyorum napiim :D
  • mor_we_ötesi • 16 Haziran 2005 10:48 • #472942
    Ville Vallo ! Aşık olmadım ama şarkının güzelliğinden de olsa gerek –Gone With The Sin- çok etkilenmiştim.
  • Narcoholic • 16 Haziran 2005 10:53 • #472944
    tori amos
  • sphinx_ac • 17 Haziran 2005 21:58 • #473200
    Heart grubunun solisti Ann Wilson un sesi inanılmaz.... Magic Man şarkısındaki performansını herkese şiddetle tavsiye ediyorum !!!!
  • therionn • 18 Haziran 2005 01:31 • #473264
    evet ne yazik ki oldum can kan mi ne yaaaar yaaaaaar diye bi bagiriyor... yüreimi daliyor...zuhahhahhh ya klavye kafay1 yedi nasyy yaziyor annamadym
  • therionn • 18 Haziran 2005 01:52 • #473270
    ---James LaBrie tabi ki... John Petrucci'e de oldüm:)ya massive attack 1n angel sarkisini söleyen kimse beni öldürüyor...ee bi de damon:) woo hoo