-
ben björk ün sesine aşığım:P:P...
agghhh yanıyorum bu karının sesinin aşkından:P:P:P
rüyalarıma giriyo!!
kara sevda:P:P
ihihi:D:D...
-
Ahhhh ahhhh...ben en iyisi susuyum söylersem ortalık karışır..
Aşık oldum.hem de çoook......______________
-
KoRn - Jonathan tabi ki..!
-
sweet child o' mine'ın esprisi çok yapılıyo genelde don gilmore'la dalga geçiliyo :D
-
hiç bi solisti rüyanızda gördünüz mü?
sen gene iyi tek kişiyle :D ben LP'nin bütün üyeleriyle birden çıkıodum yok böyle bişi ya!! ama karar veremiyorum napiim :D
-
Ville Vallo ! Aşık olmadım ama şarkının güzelliğinden de olsa gerek Gone With The Sin- çok etkilenmiştim.
-
tori amos
-
Heart grubunun solisti Ann Wilson un sesi inanılmaz.... Magic Man şarkısındaki performansını herkese şiddetle tavsiye ediyorum !!!!
-
evet ne yazik ki oldum can kan mi ne yaaaar yaaaaaar diye bi bagiriyor... yüreimi daliyor...zuhahhahhh ya klavye kafay1 yedi nasyy yaziyor annamadym
-
---James LaBrie tabi ki... John Petrucci'e de oldüm:)ya massive attack 1n angel sarkisini söleyen kimse beni öldürüyor...ee bi de damon:) woo hoo