-
aşık olduğumdan değil ama beğendiğim bi vokal var: Pain of Salvation - Daniel Gildenlöv. daha önce dinlememiş olanlara şiddetle tavsiye ederim.
-
brian molkoo=)
-
shanon hoon,rob halford,cris cornel,axl,jonathan davis,jeff buckley,mike potton....birsürü var yani.
-
bende rüyamda kurbanı gördüm konser veriyorlardı sonra da burakla tanışıyodum manyaktı yaaaaa
-
valla duygusal bi anlamda olmadım :D ama veganın solistinin sesi güsel birde serjin tabi ki ?
-
kurt cobainin sesiii...
jon bon jovinin sesiii...
kurbandaki denizin sesi...
haa kaan tangözeninki ya mesela bal şarkısını nasıl söylemiş öyle yaa...öldümm
-
yarami desmeyin,desmeyin...
-
ben jım morrıson ve tabıkıde robert plann ve benje harunmus kaan mıs denızmıs daha sut ve seslerıde okadatr ıyı dııl nese kıme asıksanıs asıksınıs ama ortad olan bısı var dunyaya gelmıs gecmıs ve bıdahada gelmıjek tek varlık jım morrısondurrrrrrrrrrr
-
oldum valla hemde bir değil 3
cranberries muse ve audioslave in solistleri
hepsinin ayrı ayrı tarzları ve kulvarları var !!!!!
-
conor oberst-bright eyes ve desaparecidos,(ilk adini yazamiyorum dejenere türkçe diyo olay) sanchez-coheed,bert mccracken-the used,gerard way-my chemical romance