Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hiç bi solistin sesine aşık oldunuz mu??

  • wahim • 18 Haziran 2005 07:11 • #473278
    aşık olduğumdan değil ama beğendiğim bi vokal var: Pain of Salvation - Daniel Gildenlöv. daha önce dinlememiş olanlara şiddetle tavsiye ederim.
  • karelerr • 18 Haziran 2005 10:50 • #473293
    brian molkoo=)
  • teknodrome • 18 Haziran 2005 12:53 • #473299
    shanon hoon,rob halford,cris cornel,axl,jonathan davis,jeff buckley,mike potton....birsürü var yani.
  • calista • 18 Haziran 2005 13:20 • #473305
    bende rüyamda kurbanı gördüm konser veriyorlardı sonra da burakla tanışıyodum manyaktı yaaaaa
  • rex_rocky • 18 Haziran 2005 13:20 • #473306
    valla duygusal bi anlamda olmadım :D ama veganın solistinin sesi güsel birde serjin tabi ki ?
  • gzm_ • 29 Haziran 2005 12:55 • #475469
    kurt cobainin sesiii...
    jon bon jovinin sesiii...
    kurbandaki denizin sesi...
    haa kaan tangözeninki ya mesela bal şarkısını nasıl söylemiş öyle yaa...öldümm
  • bum • 4 Temmuz 2005 21:30 • #476259
    yarami desmeyin,desmeyin...
  • the_doors • 4 Temmuz 2005 21:37 • #476261
    ben jım morrıson ve tabıkıde robert plann ve benje harunmus kaan mıs denızmıs daha sut ve seslerıde okadatr ıyı dııl nese kıme asıksanıs asıksınıs ama ortad olan bısı var dunyaya gelmıs gecmıs ve bıdahada gelmıjek tek varlık jım morrısondurrrrrrrrrrr
  • berry88 • 4 Temmuz 2005 22:20 • #476269
    oldum valla hemde bir değil 3
    cranberries muse ve audioslave in solistleri
    hepsinin ayrı ayrı tarzları ve kulvarları var !!!!!
  • the_distillers • 4 Temmuz 2005 22:57 • #476276
    conor oberst-bright eyes ve desaparecidos,(ilk adini yazamiyorum dejenere türkçe diyo olay) sanchez-coheed,bert mccracken-the used,gerard way-my chemical romance