-
aşık olmadım tabi ama etkileyici sesler:Matthew Bellamy,chriss cornell,en karizma ise:james hatfield...
-
ville valo
-
freddie mercury
-
ville valo ve brian molko...ville in nefes alması bile ayrı bi olay brian molko yu şarkı söylerken bırakın birde fransızca konuşurken dinleyin!ağzım açık dinlemiş kendime hayret etmiş brian a tekrar tekrar aşık olmuştum
-
vEGa dEnİZ!!!onun sesini duydugum anda havalanıyorum sankii..
-
ezginin günlüğü'nün erkek solisti (ismi aklıma gelmedi)
-
jeff buckley!!iç burkan, melodik o sese aşık olunmazmı?????
-
ruj'unkine.gerçekten muhteşem bir ses
-
nasıl olunmaz yaaa :S abi teoman var bunu herkes unutuyor sonra düş sokaı var ya hep yabancı hep yabancı nereye kadar a.q hyr ben yabancı dinlemiyorum demiyorum ama biraz da kendi insanlarımızı görelim yaa lütfen ;)
-
jon bon jovinin sesine asigim ozellikle its my life taaa