Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hiç bi solistin sesine aşık oldunuz mu??

  • sheltox • 5 Kasım 2005 16:35 • #488318
    aşık olmadım tabi ama etkileyici sesler:Matthew Bellamy,chriss cornell,en karizma ise:james hatfield...
  • morvedelisi • 5 Kasım 2005 20:58 • #488329
    ville valo
  • ga ga • 6 Kasım 2005 00:16 • #488344
    freddie mercury
  • morphinebaby • 25 Şubat 2006 22:59 • #494566
    ville valo ve brian molko...ville in nefes alması bile ayrı bi olay brian molko yu şarkı söylerken bırakın birde fransızca konuşurken dinleyin!ağzım açık dinlemiş kendime hayret etmiş brian a tekrar tekrar aşık olmuştum
  • died_lives • 26 Şubat 2006 16:10 • #494589
    vEGa dEnİZ!!!onun sesini duydugum anda havalanıyorum sankii..
  • öykü • 26 Şubat 2006 16:16 • #494590
    ezginin günlüğü'nün erkek solisti (ismi aklıma gelmedi)
  • afazik • 26 Şubat 2006 18:55 • #494599
    jeff buckley!!iç burkan, melodik o sese aşık olunmazmı?????
  • zena • 27 Şubat 2006 03:44 • #494620
    ruj'unkine.gerçekten muhteşem bir ses
  • RoCkFaN • 27 Şubat 2006 10:00 • #494623
    nasıl olunmaz yaaa :S abi teoman var bunu herkes unutuyor sonra düş sokaı var ya hep yabancı hep yabancı nereye kadar a.q hyr ben yabancı dinlemiyorum demiyorum ama biraz da kendi insanlarımızı görelim yaa lütfen ;)
  • holy_people • 28 Şubat 2006 14:14 • #494652
    jon bon jovinin sesine asigim ozellikle its my life taaa