Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hiç bi solistin sesine aşık oldunuz mu??

  • ecee_ • 21 Mayıs 2006 10:37 • #499195
    brian molko..sevdiğim bir sürü solist vardır ama bu adamın sesini ilk duyduğumda resmen bittim..
  • jjosee • 21 Mayıs 2006 12:31 • #499204
    bi demişsin ama
    amy lee
    ben harper
    chris martin
    ben 3 ledim;)
  • ytSe_JaM • 21 Mayıs 2006 12:43 • #499207
    daniel gildenlöw ve mikael akerfeldt
  • JimiExperience • 21 Mayıs 2006 14:27 • #499216
    abi ne salakçası?tam tersi seni tebrik ediyorum.çünkü ben müzeyyen senar ve nilüferle bunu hissi aldım.evet!resmen seslerine aşığım yani

    saygılar..
  • defornography • 21 Mayıs 2006 15:12 • #499220
    ıan brown ve ercuneyt özdemir (metropolis)
  • Ghost_of_you • 21 Mayıs 2006 16:31 • #499235
    kaan tangöze derim başka da bişi demem...bi de ville valo derim...ee bideee aaron lewis derim...bideeee chazy chaz var....bi deee mmmmm bi de bi dee dolares(the cranberries) bi deeee brian molko;) bi dee underoath vokali süper..aklıma gelirse yazarım daha sonra=)=)=)=)
  • boonuus • 21 Mayıs 2006 18:43 • #499246
    hayırrr kendisine aşık olursun anlarım ama sesine... sadece dinlediğim zaman sesi hoşuma gider o kadar
  • karayansima • 21 Mayıs 2006 19:24 • #499253
    ya ben hep derim:)) gökalp ergen (the climb) adam Türkiye'ni en iyi sesi... ne yazık canlı izleme fırsatı bulamadım:((
  • eeddaa • 21 Mayıs 2006 20:05 • #499255
    tabii ki james!
    sırf sesi degil durusu bakısı her şeyi süper
    ama sırf sesi yeter de artar asık olmak için
    where do I take this pain of mine diyor bitiyorum
    death greets me warm now ı will just say goodbye diyor bitiyorum
    zaten ne dese bitiyorum:)
  • gokcen • 22 Mayıs 2006 10:56 • #499329
    solist olmasa da olduum olmuştur