-
brian molko..sevdiğim bir sürü solist vardır ama bu adamın sesini ilk duyduğumda resmen bittim..
-
bi demişsin ama
amy lee
ben harper
chris martin
ben 3 ledim;)
-
daniel gildenlöw ve mikael akerfeldt
-
abi ne salakçası?tam tersi seni tebrik ediyorum.çünkü ben müzeyyen senar ve nilüferle bunu hissi aldım.evet!resmen seslerine aşığım yani
saygılar..
-
ıan brown ve ercuneyt özdemir (metropolis)
-
kaan tangöze derim başka da bişi demem...bi de ville valo derim...ee bideee aaron lewis derim...bideeee chazy chaz var....bi deee mmmmm bi de bi dee dolares(the cranberries) bi deeee brian molko;) bi dee underoath vokali süper..aklıma gelirse yazarım daha sonra=)=)=)=)
-
hayırrr kendisine aşık olursun anlarım ama sesine... sadece dinlediğim zaman sesi hoşuma gider o kadar
-
ya ben hep derim:)) gökalp ergen (the climb) adam Türkiye'ni en iyi sesi... ne yazık canlı izleme fırsatı bulamadım:((
-
tabii ki james!
sırf sesi degil durusu bakısı her şeyi süper
ama sırf sesi yeter de artar asık olmak için
where do I take this pain of mine diyor bitiyorum
death greets me warm now ı will just say goodbye diyor bitiyorum
zaten ne dese bitiyorum:)
-
solist olmasa da olduum olmuştur