Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hiç bi solistin sesine aşık oldunuz mu??

  • Ghost_of_you • 21 Mayıs 2006 16:31 • #499235
    kaan tangöze derim başka da bişi demem...bi de ville valo derim...ee bideee aaron lewis derim...bideeee chazy chaz var....bi deee mmmmm bi de bi dee dolares(the cranberries) bi deeee brian molko;) bi dee underoath vokali süper..aklıma gelirse yazarım daha sonra=)=)=)=)
Bu konunun tüm mesajları