Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hiç bi solistin sesine aşık oldunuz mu??

  • dazednconfused • 3 Eylül 2005 08:22 • #483983
    Candice Night (Blackmore's Night)
  • nefretimsin • 3 Eylül 2005 22:06 • #484036
    :)) merak etme.. benim cok sık basıma geliyoo.. zamanla alısırsın.. hatta bazı sarkılara da asık oluyorumm:))
  • ferforjee • 3 Eylül 2005 22:58 • #484039
    chris martin..
  • BobbieJack • 5 Eylül 2005 10:45 • #484134
    Ben bikaçının sesine aşık olmuştum:Beth Gibbons,Andrea Corr'un ve -geçmiş zaman olur ki- Metro grubundayken Semra Altınel'in sesine...
  • slayer666xxx • 10 Eylül 2005 10:32 • #484685
    şebnem ferah derim bn
  • baranthalas • 10 Eylül 2005 13:37 • #484703
    sebastian bach

    sebastian bach ın hem sesine hem tipine hemde sahne karizmasına aşığım...


    bi dakika ya


    ibne miyim la ben ne aşkı :)


    neyse anladınız siz anladınız..
  • ThErİoN • 10 Eylül 2005 14:47 • #484707
    ya liste uzar gider aslinda...

    jim morrison,robert plant,ian gillan,janis joplin,tom waits,eric clapton..

    jon bon jovi,richie sambora,sebastian bach,bruce dickinson, sonraaa john arch, geoff tate,hansi kursch,robert smith...

    jeff buckley...

    vincent cavanagh...james walsh..

    ve tabii ki ville valo...
  • unvoiced • 10 Eylül 2005 17:29 • #484720
    tabi; bir dönem DİDO nun sesine AMY LEE nin sesine CRANBERRİES in solistinin sesine six pence non the richer ın solistinin sesi ve alanis monissette nin seslerine aşık oldum ama aynı anda değil tabi farklı dönem ve zamanlarda
  • tuuce • 11 Eylül 2005 01:39 • #484789
    ahhhhhhhhh olmamm1 jonathan1n sesi beni öldürüyo sonra sebnem ferah1n dumandaki kaan1n ve direc_t bilgenin
  • nena • 19 Eylül 2005 14:48 • #485449
    brian molko...